22 лютого 2006

Оптимальні налаштування SkyStar-2

Пару місяців назад я купив плату для Інтернету та цифрового телебачення з супутника TechniSat SkyStar-1 (Німеччина).
Так як її налаштування зайняло в мене багато часу та зусиль, то я розповім найоптимальніші налаштування.
Конфігурація мого комп'ютера: P4-1,8, RAM 256, Video nVidia Geforce MX4000. Решта характеристик немає суттєвого значення.
Далі мається на увазі, що супутниковий таріль налаштовано на потрібний(ні) супутники. Я налаштовував за допомогою звичайного супутникового тюнера, що взяв покористуватись у друга.
Далі по пунктах.
1. Встановлюємо карту у вільний слот. Намагаємось встановити її як можна далі від відеокарти.
2. Включаємо комп'ютер та встановлюємо драйвер з компакт-диска, що йде в поставці.
3. Йдемо на сайт виробника SkyStar-2 та закачуємо собі останній драйвер.
4. Розпаковуємо драйвер в тимчасову папку, закачуємо патч і розпаковуємо його у папку з драйверами, читаємо інструкцію по використанню патчу та збільшуємо буфер у 20-кратному розмірі (можна і більше), поновлюємо драйвер SkyStar-2 з нашої папки.
5. Закачуємо декодер Nvidia Purevideo Decoder (версія на момент написання цього матеріалу - 1.02.185) . Увага: даний декодер платний.
6. Встановлюємо програму для перегляду супутникового телебачення. Тут вибирайте, що Вам подобається. Я собі вибрав SkyView оскільки він безплатний, підтримує плагіни та найменше завантажував процесор, хоча мені не подобається, що він некоректно відображає російські символи в телетексті та OSD (телетекст дивлюсь стороннім плагіном). Увага: SkyView постійно поновляється, так-що деякі його версії можуть працювати некоректно.
P.S. Не забудьте в налаштуваннях SkyView вказати використовувати Nvidia Purevideo Decoder (дає найчіткішу на даний момент картинку) та в опціях декодера виберіть потрібні Вам налаштування.
Ось і все.

Немає коментарів: