06 грудня 2007

УНП заблудилась

Ох, не думав я що буду писати на політичні теми, але прийшлось... Спочатку викладу події, що відбувались біля 5 років тому.
Тоді я та декілька моїх друзів працювали на Українську Народну Партію. Дійсно прагнули внести свій вклад в партію, ідеї якої нам були близькими. Активно працювали на виборах, відпрацювали членами дільничних комісій та спостерігачами.
Однак, в той час почалась повальна комерціалізація партій. Не минуло це і нашу. Так як ми є люди не дурні (я так надіюсь) і з усіх новин робили висновки, а не те що мало зомбуватись, то ми заявили про вихід із партії. Було зрозуміло, що на той момент не було жодної (та й зараз немає) партії, яка прагнула щось змінити. Рішення приймали ми свідомо. Керівництво сказало: "ноу проблем, викреслюю".

Йдемо до сьогоднішнього дня: сьогодні я отримав листа (видно на фото) в якому мені, як члену партії, писали звичайну партійну "лапшу". З цього всього очевидно, що дотепер перебуваю у лавах цієї поганої партійки. Оскільки такогож листа отримали і мої друзі, стало зрозуміло, що партія продовжує використовувати наші (уже недійсні заяви про вступ) аби хоч трішки підняти свій рейтинг. Це все говорить тільки про одне: найближчим часом не зміниться нічого в політиці, а і, відповідно, в житті звичайних громадян. Їх дурять і будуть дурити! Для всіх партій єдина (на заході основна) ціль - це влада.
Спочатку у мене виникло бажання комусь постукати по морді, подати позов до суду, а потім передумав, все одно у цих партій немає майбутнього. Отож нехай потішаться бідні, що у них так багато членів.
Будьте уважні! Не вступайте ні у гамно, ні у всякі партії.

P.S. Єдина партія, в яку сміливо рекомендую вступати - це Партія Любителів ПИВА! :)
P.P.S. Прошу вибачення за погане фото: фотографував сотовим та й освітлення було поганим.

Немає коментарів: