05 липня 2008

Робота служби підтримки в UMC

Хоч зараз UMC - це МТС, проте якість обслуговування не змінилась. Недавно я це відчув на собі.
Отже, передісторія...
Загубив я свою сім-карту. За її допомогою я виходжу в Інтернет, оскільки тарифи у них для мене прийнятні. Особливістю мого тарифу була абонплата раз в місяць і копійки за трафік. Абонплата складає трішки більше 100 грн.

Оскільки до кінця місяця залишалось трішки менше половини, то я вирішив звернутись до оператора щоб відновити свою сім-карту. Попередньо прийшлось зробити заявку з іншого телефону. Прийшовши в центр обслуговування я швидко пройшов процедуру відновлення карти (обслуговування у центрі на висоті) та отримав запевнення, що всі послуги залишаються активованими. За словами співробітника центру, "сімка" повинна була запрацювати через пару годин.
І дійсно, "сімка" запрацювала. Я зразу поліз в Інтернет: за 3 дні назбиралось дуже багато справ. Приблизно через годину мені приходить повідомлення, що у мене залишилось менше однієї гривні на рахунку та було запропоновано поповнити рахунок. Перевірка рахунку показала, що у мене мінус майже 100 грн. Цілком розумним кроком було зателефонувати операторові та вияснити причини цієї ситуації.
Дзвінок до оператора прояснив ситуацію. Виявляється чомусь послуга Інтернету була не активована. Прийнявши від мене заявку оператор повідомила, що все помилка буде виправлена на протязі трьох діб. Однак, через три доби на рахунку гордо красувалося "-100". Повторний дзвінок до оператора нічого не дав, оскільки вона мені повідомила мені про новий термін - уже шість днів! Спроби вияснити причини такої довгою затримки нічого не дали. Мені тільки дали номер, де я міг висловити свої претензії щодо обслуговування. Пародія в тому, що подзвонити на цей номер я не міг, так як у мене був від'ємний баланс. Наступний дзвінок до оператора з проханням пояснити причини ситуації та неможливості передзвонити на вказаний номер для висловлення претензій по традиції нічого не дав. Лишивши все на самотік, я користувався іншим каналом виходу в Інтернет.
Кожного дня я перевіряв рахунок на сім-карті, проте втішних даних не було.
І... О чудо!!! На восьмий день вони повернули гроші. Хоча я з ними уже простився, оскільки місяць уже закінчився і приходилось знову платити абонплату.
Звичайно, можна було б звернутись до суду, проте я цього не буду робити, оскільки ніяких доказів при собі не маю, окрім записів розмов з операторами, які не являються доказами (це мені знайомі юристи пояснили).

Отже, фінал. Коротко кажучи, "бабло" перемогло "зло".

І, в кінці, загадка: Що чекає у майбутньому таку компанію?

Немає коментарів: